Izbira pravega računovodstva je ključna za podjetja, še posebej ko začnejo rasti in presežejo manjše ekipe. V teh trenutkih postane pomembno, da lahko zaupate računovodji, saj omogoča, da se vi osredotočite na rast podjetja, medtem ko računovodstvo skrbi za poročanje glede financ. Z več kot 10-letnimi izkušnjami smo s strankami razvili odlično sodelovanje, te izkušnje pa delimo z vami, da vam pomagamo izbrati pravi računovodski servis.
Pogodba naj odraža pogovor
Pomembno je, da pogodba, ki jo sklenete z računovodstvom, jasno izraža dogovorjene pogoje. Morda se zdi očitno, saj so ključne točke, kot so storitve in cena urejene, vendar so lahko druge podrobnosti prav tako pomembne v primeru, da se odločite za menjavo računovodstva.
Največkrat spregledana pogoja sta po naših izkušnjah odpovedni rok in cena prenosa baze podatkov.
Odpovedni rok: Ta naj vam bo sprejemljiv za obe smeri odpovedi, če pogodba omogoča tudi prekinitev s strani računovodstva.
Prenos podatkov: Nekatera računovodstva zaračunajo tudi prenos podatkov ob menjavi računovodstva, tako da preverite za kakšne pogoje ste se dogovorili.
Način obračuna storitev
Ena najpogostejših težav, s katerimi se podjetja soočajo, so nepredvideni stroški. Zvišanja cen so nekaj normalnega, zaradi faktorjev kot so inflacija, povečanje obsega poslovanja in ponudba kadrov na trgu. Te bodo vedno prisotne, pozorni morate biti še na dodatne pogoje, ki lahko zvišajo vaš mesečni račun.
Preverite, da vam je za vaše potrebe vključeno zadostno število posvetov z računovodjo, da se dodatne storitve obračunavajo po sprejemljivih cenah, če pa o tem niste prepričani vsaj pred storitvijo poskrbite, da imate zanje ponudbo.
Strokovnost računovodstva
Vaše računovodstvo mora biti prilagojeno vašemu podjetju, zato se pozanimajte, če ima računovodja že izkušnje v vaši industriji. Pogovorite se že pred začetkom, predstavite svoja vprašanja in želje, da vidite ali ima servis zadostne izkušnje ter kako pristopa k storitvi. To je sploh pomembno pri specifičnih obračunih, če oddajate posebne obrazce ali poslujete na kompleksnejši način, na primer s tujino.
Kakšno je sodelovanje z nami?
Mi svojim strankam nudimo neprestan dostop do računovodje, posameznih pogovorov pa ne zaračunavamo dodatno. Imamo dogovorjene mesečne fiksne cene, v kateri je vključeno vse potrebno, vključno z osnovnim svetovanjem in osnovno pomoč pri pregledih s strani države.
Osnovno svetovanje in pomoč pri pregledih v večini primerov zadostuje, ne krije pa kakšnih bolj kompleksnih ali pravnih svetovanj. Edina storitev, ki ni vključena v ceni so zaključna poročila, cena tega pa je vidna na ponudbi že pred sodelovanjem za jasno odločitev, nam pa omogoča zagotavljati kvaliteto tudi med obdobjem bilanc.
K spremembam cen zaradi povečanja obsega dela pristopimo tako, da skupaj z vami pregledamo obseg ter se dogovorimo za novo ceno, ki začne veljati z naslednjim mesecem. Tako ceno vedno poznate vnaprej, vedno pa velja dogovorjena cena in se za nazaj ne spreminja.
Pri nas podatkovne baze ob želji po menjavi računovodstva ne zaračunavamo. Menimo, da z vami sodelujemo na partnerskem nivoju ter vam s tem to tudi pokažemo, saj želimo da ostanete z nami zaradi naše kvalitete in ne zaradi kakršnihkoli ovir. Če iščete zanesljivo računovodstvo, ki vam bo nudilo celovito podporo, nas kontaktirajte – z veseljem vam bomo pomagali!