Menjavo računovodstva podjetja mnogokrat prelagajo, saj bi raje videli, da bi se trenutno računovodstvo izboljšalo.

Če razmišljate ali ste v procesu menjave je tukaj nekaj nasvetov od računovodstva, ki vam lahko olajšajo ta postopek.


Računovodstvo lahko menjate kadarkoli v letu

Določenega časa za menjavo ni, opravite jo lahko kadarkoli. V praksi izgleda menjava računovodstva tako, da se dogovori datum, po katerem nov servis prevzame odgovornost, kar ne vpliva na poslovanje v podjetju. Novemu servisu le priskrbimo dostop do vseh starih podatkov, da vam po potrebi lahko nudi tudi dostop do njih.

Najbolj pomembno je, da v podjetju tej odločitvi namenite nekaj časa, da je odločitev pravilna in da se realizira. Če trenutno računovodstvo kljub pogovoru ne nudi podpore, ki jo potrebujete lahko s časom tudi negativno vpliva na rast podjetja.


Strokovnost novega računovodstva

Strokovnost novega računovodstva mora zadostovati vašemu poslovanju, trenutnemu in v prihodnje. Strokovno računovodstvo bo poskrbelo za natančno izvedbo in poročanje, kar vam omogoča, da se osredotočite na rast podjetja. Če ima računovodstvo potrebne izkušnje boste hitro izvedeli ob pogovoru z njimi, zato vedno predlagamo sestanek še pred končno odločitvijo.


V novo računovodstvo prenesite dobre prakse ter zamenjajte slabe

Menjava računovodstva je odlična priložnost, da prenesete dobre prakse iz prejšnjega sodelovanja, hkrati pa se znebite slabih navad ali težav, ki ste jih imeli.

Trenutno vidimo veliko podjetij, ki iščejo nov računovodstvo zaradi upokojitve računovodje in so bili večinoma zadovoljni z načinom sodelovanja. V novem računovodstvu se pozanimajte, če se lahko prilagodijo takemu načinu dela.

V nasprotnem primeru, če se zanimate za menjavo zaradi nezadovoljstva s kakšnim delom storitve se prepričajte, da probleme v novem računovodstvu znajo rešiti. Naj bo to način obračuna storitev, upoštevanje rokov in dogovorov, potrudite se najti partnerja, ki vas posluša ter se vam prilagodi. V večini primerov lahko najdete servis, ki se bo prilagodil vašim zahtevam in rešil težave, zaradi katerih se odločate za menjavo.


Poskrbite, da vaš dogovor drži

Naknadno spreminjanje pogojev ali nepredvidljivost je pogost razlog za menjavo računovodstva. Tukaj je morda razlog dodatno zaračunavanje nekaterih storitev, klicev, sprememba odgovorne računovodje ali kaj podobnega. Take nevšečnosti poskušajte zmanjšati tako, da se o njih dobro pozanimate ter vidite, če se z novim računovodstvom lahko dogovorite za ustrezno sodelovanje.

Poskrbite torej, da imate sodelovanje sestavljeno na način, ki vam ustreza ter da lahko računovodskemu servisu ali računovodju zaupate. Tukaj je pomemben predvsem osebni pristop, da imate pri računovodstvu odgovorno računovodjo ter osebo, ki razume kaj potrebujete.